اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


دست چپ حلقه دور کمر

ولی تو خیلی عوض شدی.خیلی لجباز.خیلی تلخ..

دست چپ تا نیمه بالا

لجباز شدن رو داری اشتباه میکنی.از وقتی به دنیا اومدم لجباز بودم. از بچگی حرف من بوده که به کرسی نشسته.راجع به تلخ بودن هم نمیدونم.شاید همینطوره که میگی..

پای راست جلو

شاید هم تو رو با اون زمانا مقایسه میکنم.خیلی شیرین بودی.خیلی دوست داشتنی.

یک قدم عقب

اونموقع ها و چیزایی که یادت مونده ملاک نمیشه. یه مقدارشو داشتم واسه تو رل بازی میکردم که ازم خوشت بیاد. وگرنه من خیلی هم شیرین نبودم.

حرکت به سمت راست

ولی من دوست داشتم... احتیاجی به دلبری نبود اصلا..

رها کردن دست ها/ بالا انداختن شونه ها

چی میتونم بگم؟

نشستن روی صندلی

همه چیز داشت خوب پیش میرفت تا روزی که .. تقصیر خودت بود که اون سوال جدی منو با شوخی جواب دادی.

برداشتن گیلاس پرتغال

چه سوالی کدوم جواب؟

مکث میکنه و با ناباوری میگه : نگو که یادت رفته

نگاهش میکنم.واقعا یادم نمیاد منظورش کدوم سوال و جوابه.

$ هر لحظه حس میکردم قراره اون صحنه ویدئو کلیپ Criminal  ِ بریتنی اتفاق بیفته.چیزایی که آورده انقد خوب و خدان که دلم نیومد قبول نکنم یا مثل توو فیلما آتیششون بزنم و بندازم دور.گور بابای گذشته و هرچی که ممکنه فکر کنه.کی نقدُ ول میکنه , نسیه بچسبه؟

94/9/30


اثر انگشت های شما  (۴)

خیلی خوب بود :) واقعا خوب کنار هم چیده شدن و چیدمان جالبی دارن:)
اره باو من حاضرم برای چیزی که دوست دارم با دشمنمم اوکی شم:)
میدونی ولی به نظرم زاویه شستش دیگه خیلی قائمه س :) احتمالا منظور دیگه ای نداشته؟"))
پاسخ:
آخه من از بچگی به طراحی داخلی علاقه داشتم :))
چرا میگه بکن توو کونت.به تو نه هاااا به پارتنرش :دی
الان بازدیدم بالا میره مهرآ؟:))

نه دیگه دیوونه بازدید بلاگِ پارتنرش میره بالا :))
شاید ماله ِ تو ام برا این برداشتایِ خوبت بالا بره:))
پاسخ:
شما بیا برداشت قشنگتو بگو ببینم چیه :))
من بازدیدم خوبه این میدونو باس به جوونا سپرد:) چه کنم از خودگذشته ام دیگه:))
پاسخ:
you are professor.let's teaching us
دریغ نکن دیگه.come on :)))
در بالا بودنِ درجه علمی م حرفی نی:) ولی حسِ اموزش بِتونو نَـرَم وختم پره ")) حالا بیا پیش منشیم شاید ی فرجی شد..
نگات come on baby طورانه نبود common طورانه به پیشه ام نگا کردی بیشور:))
پاسخ:
با توجه به درجه علمیت, خودت برداشت کن چی گفتم دیگه :)))

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">