اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

A : فسنجآن؟

B : جــآن؟

A : عشق منیآاا




$ خدا این پنجشنبه ها و آشپزخونه امیرانُ از ما نگیره ..

اثر انگشت های شما  (۷)

با احتـرامِ به سلیقـت حالم از فسنجون بهم میخوره :)
پاسخ:
اشکال نداره بعد ها ممکنه دوست داشته باشی.
مثلا من از ماکارونی متنفر بودم یکم که جلوتر اومد برام قابل تحمل شد.
ممکنه بعد ها عاشقشم بشم :دی
بهت بگن چه غذایی دوس داری این شکلی میشی؟ ^_^
اره بعید نیست از من مثلا قبلا میمردم برای بلال کباب ولی الان بوش بم بخوره هلاک میشم آآ :)
دقیقا همین شکلی میشم ^_^
پاسخ:
الان نفهمیدم چی شد.هنوز دوس داری یا نداری؟ :|
ای بابا از تو بعیده خو وقتی دارم راجع به تفاوت ذائقه حرفمیزنم ینی الان بدم میاد :)
:) دیوونه طور که میشی خیلی خوبه
پاسخ:
مهرآ بذار یه اعتراف بکنم برات.من کامنتای تورو شونصد دفه میخونم تا بفهمم!!جدی شونصد بار.
پدر آمرزیده من از کجا باید بدونم داری مزه میریزی؟-_-
مهر فیلتر شدی؟! 
فینگر چون میاد اینجا دیگه گفتم اینجا پیام بذارم
پاسخ:
از فینگر به حس هفتم : خاتون پیام دریافت شد.تمام.
از فینگر به تلاقی متلاطم : مهرآ پاسخ گو باش.تمام.

۱۳ دسامبر ۱۵ ، ۱۱:۱۵ بِ رنگـــِ مـَـن ...
عاشقشم دست خودم نیییییییییییییییییییییس ^_^
پاسخ:
یا از دوریش میمیرم یا از زیادی خوردنش.از این دو حالت خارج نیست :دی
ببخشید عزیزایِ دلم بعله ی دوستی که بد مست رو فیلتر کرد ما رو هم اره :) دلیلشم که میدونین :)
 ای بابا جدی شونصد بار ؟:))
خاتون جانم میام خدمتتون :)
پاسخ:
نه!نمیدونیم.
عجب بساطی درست کردنااا:/
حالا شماها خیلی مهم نیستین.آهتون دامن منو نگیره فقط :[
خو بهتر که نمیدونی اصن انگشتِ خستهِ دیوونه ور چه به دلیل دونستن والـاع:)
نه مهم جانم اه چیـه؟ حالا چرا تورو؟ هووم ؟ مچکوکی توعآآ")
پاسخ:
واقعانم چرا من؟طلا به این پاکی.بی خود نگرانم:-"

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">