اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

وضعیت فعلی من نود درصد ناشی از شرایط محیطیِ. فقط ده درصد ناشی از اعمال خودمه. تنها شانسم برای بهبود وضعیت تمرکز روی همون ده درصده.



$جلسه معارفه یک ماه پیش و پیگیری های آقای R همون بخش بزرگ اتفاق ِ که من درش کوچک ترین سهمو دارم.از آغاز دیروز تا وقتی آقای  Rتماس بگیره برای شروع کار جدید من یه بیکاره آدمم که یا خونه نیستم.یا خوابم.خوردن فصل مشترک این دوست.زندگی یعنی همین.
$$ روز حسابدارُ  اینجوری تبریک گفته.معلوم نیست چی توو سرش ِ کسی که سه سال نه تولدمو تبریک گفت نه اصلا میدونست کی هست.ولی انصافا باحال بود.حیف که نمیتونم جوابشو بدم وگرنه میگفتم من اگه بودم از همون اول سکس ورکرُ انتخاب میکردم یا رو لیست قیمتای صابون مانور میدادم.به هر حال یه جا باید ولخرجیمو کنترل کنم.

اثر انگشت های شما  (۳)

بالاخره اخراجت کردن 😂😂😂😂😂
چرا بلاکم کردی اشغال؟؟؟؟گوشی قراضتم که ج نمیدی.
پاسخ:
خیلی وقت پیش حرفش بود،گفته بودم بهت که
رفاقتمون جای خود سالی.توضیحم واست دادم.
آدمی که دوتا خط داره رو نمیتونم تحمل کنم.کسگابی مگه؟
یه روز این خاموشه.یه روز با این یه روز با اون.تکلیفتو مشخص کردی بگو آنبلاکت کنم عزیزم:)))))
۰۷ دسامبر ۱۵ ، ۰۸:۳۴ بِ رنگـــِ مـَـن ...
کار جدید خوبه . آخ بشه که منم برم سر یه کار جدید و نون و آبدار ...
.
امیدوارم با کلی انگیزه استارتشو بزنی و از همه نظر اغنات کنه این یکی :)
پاسخ:
تو که تازه استاد شدی.به این زودی دلتو زد؟
انگیزه ها همه کارکنان بالاست.فقط یه  شلم شوربایی ِ که تا بخواد استانداردا پیاده بشه جون هممون به لب رسیده.امیدوارم چیزی که توو ذهنمه رو بتونم شکل بدم.
۰۸ دسامبر ۱۵ ، ۱۹:۱۴ بِ رنگـــِ مـَـن ...
نه دلمو نزده.  اما تدریس هیچوقت پول توش نبوده...  
پاسخ:
مممم.پول..چه واژه دلنشینی!
امیدوارم توام در کنار کار دلخواهت یه کار پولسازم داشته باشی :دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">