اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

یکی از آرزوهام که توو زندگی بعد از سی سالگی براش متصورم اینه که سال ها تو محیطی که با شراب آشناست زندگی کنم. از تجربه سازنده ها استفاده کنم و ذائقه مو توو این مورد/ چون من طعم هارو خیلی خوب درک نمیکنم/ پرورش بدم تا شراب خوب رو از بد تشخیص بدم.و چون سال ساخت شراب به اندازه قدمتش اهمیت داره , اونقدر خبره بشم که بدونم مثلا فلان شراب ِ بهمان منطقه فرانسه به دلیل بارش فلان سال خوب از آب در نیومده.همینطور کوکتل هارو باترکیبشون یاد بگیرم و بدونم کدومشون واسه چه ساعتی از روز خوبه.یا فلان ویسکی ایرلند رو فیکشو فلان مارک تو بهمان نقطه جنوبی آمریکا میزنه خیلی بهتر یا بشکه ها از چه جنس چوبی باشن بهتر جا میفته و...الی آخر.

$ در حال حاضر برای رفع توهم بریم  آواز تلفیقی  گوش بدیم و دمنوش جوشیدمونُ بخوریم که خربزه آب ِ..

اثر انگشت های شما  (۲)

سواد من در مورد مشروب در حد پیش دبستانیه :دی
یاد گرفتی بصورت کلاس فشرده منم در جریان بذار
پاسخ:
الان که هم رده ایم. تا اونموقع پولاتو جمع کن..من در خدمتتم :دی
شامپاین واسه شادیاس,
مارتینی واسه غم هاست,
عرق سگی هم در همه حالات با ما ایرانی هاست. 
نظر یک بدمست رو بخواهی, با هنسی و بوربون بیشتر حال میکنم,مخصوصا بوربون عالیه واسه بدمستی! 
راجع به شراب و ابجو هم نظر بدمست اینه که باس درصد الکل بالا باشه تا با اشغال حجم کمی از معده,مغز کلا از کار بیافته, وگر نه دهن نجس کردنه,این سوسول بازیام واسه خارجیاس, 
والا دبه چهار لیتری من کو؟!
پاسخ:
چه شرابی؟کدوم شامپاین؟ با چه مارکی؟تاریخچه و اصالتش.نحوه درست کردنش و اطلاعات کامل و دقیق.اینایی که گفتی هر جوجه پاتیلی میدونه.
یکم از اون کوکتلات یادم بده -_-
تو اگه خوشت میاد تگری بزنی من میتونم ساعت ها با گیلاسم عشقبازی کنم.مگر استثنا که بد مستی لازم باشه.دبتو بیار یه پرتقال خونی ِ مشت اصل ِ گورباچف واست بریزم :دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">